مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-09بين الملل

واشنگتن: تشکیلات خودگردان طرف مناسب برای مدیریت غزه پس از جنگ است


معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک، تشکیلات خودگردان فلسطین را طرف مناسب برای اداره نوار غزه در مرحله پساجنگ دانست.

- معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک، تشکیلات خودگردان فلسطین را طرف مناسب برای اداره نوار غزه در مرحله پساجنگ دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باربارا لیف معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک در نشست کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا، تشکیلات خودگردان فلسطین را طرف مناسب برای اداره نوار غزه در مرحله پساجنگ دانست و گفت: تشکیلات خودگردان همان گونه که همه می دانیم، در واقع تنها دولت فلسطینی برخاسته از توافقنامه های اسلو است و هر نقصی داشته باشد، دولتی برای فلسطینی ها در کرانه باختری است و ما معتقدیم در نهایت آرا و خواسته های فلسطینی باید محور حاکمیت و امنیت در مرحله پس از درگیری در غزه باشد.

باربارا لیف در ادامه گفت: وزارت خارجه آمریکا در حال بررسی تمامی این مسائل بوده و می خواهد این مذاکرات زود و نه دیر آغاز شود.

معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک تاکید کرد: شرکای عرب ما به شدت بر مسایل بحران های انسانی و نیز دستیابی به توافق آتش بس متمرکز هستند.

وبگاه شبکه روسیا الیوم گزارش داده آمریکا از رژیم صهیونیستی می خواهد اگر جنبش حماس دیگر کنترل منطقه غزه را در دست نداشت، تل آویو از اشغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن: تشکیلات خودگردان طرف مناسب برای مدیریت غزه پس از جنگ است

واشنگتن: تشکیلات خودگردان طرف مناسب برای مدیریت غزه پس از جنگ است