مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-21سياسي

توجه به حوزه کتاب افزایش یابد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نگاه مسؤولان به حوزه فرهنگ، بخصوص حوزه کتاب باید بیشتر از این باشد؛ قوی بودن هر کشور و منطقه ای در حوزه کتاب، - ایسنا/زنجان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نگاه مسؤولان به حوزه فرهنگ، بخصوص حوزه کتاب باید بیشتر از این باشد؛ قوی بودن هر کشور و منطقه ای در حوزه کتاب، نشان از فرهنگ بالای آن منطقه دارد.

امرالله حسنی امروز (سه شنبه، 30 آبان ماه) در اختتامیه چهارمین دوره کتاب سال زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کتاب اظهار کرد: در طول تاریخ، کتاب جایگاه ویژه ای داشته و در دین مبین اسلام نیز به موضوع کتاب و قلم اشاره شده است.

وی با بیان اینکه کتاب مفهوم گسترده ای دارد گفت: باید کودکان را به مطالعه کتاب تشویق کنیم و باید فرهنگ کتابخوانی در جامعه ترویج یابد.

او بیان کرد: استان زنجان ظرفیت خوبی دارد و استان افتخارآفرینی است که مردان و زنان بزرگی در زمینه های مختلف دارد، باید برای رسیدن به قله های بلند تلاش کرد.

نباید از دنیای کتاب غافل شد و کار کردن در این حوزه بسیار مهم است.

حسنی با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی تأثیر مستقیمی بر افزایش آگاهی اجتماعی و توسعه فرهنگی دارد گفت: یکی از شاخصه های فرهنگی هر منطقه، داشتن کتابخانه های عمومی است و توسعه فضاهای فرهنگی بویژه کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به حوزه کتاب افزایش یابد

توجه به حوزه کتاب افزایش یابد