مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-15اقتصادي

معادن سنگ خراسان جنوبی ظرفیتی برای ستاد عتبات عالیات


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: ستاد عتبات عالیات از جنبه درآمدی و مصرفی در موضوع سنگ ساختمانی می تواند از ظرفیت معادن استان خراسان جنوبی استفاده کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات گفت: ستاد عتبات عالیات از جنبه درآمدی و مصرفی در موضوع سنگ ساختمانی می تواند از ظرفیت معادن استان خراسان جنوبی استفاده کند.

محمد جلال مآب سه شنبه شب در دیدار با جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی در موضوع معادن مس، گرانیت و سنگ ها ظرفیت راهبردی خوبی دارد که باید از این فرصت برای جذب سرمایه گذاران استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، گفت: پای شرکت های بزرگ معدنی را به استان باز می کنیم تا پروژه های بزرگی را به عنوان یک کار شاخص کشوری اجرا کنند.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات افزود: برای جذب سرمایه گذاران نیازمند انگیزه در بخش سرمایه گذاری هستیم و پیشنهاد می دهیم معادنی که در حوزه سنگ آهن یا مس شناسایی شده و روی آن کار نشده را به شرکت های بزرگ معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع واگذاری معادن استان خراسان جنوبی به ستاد عتبات عالیات پیگیری و زمینه سازی می شود، اظهار کرد: مجموعه شرکت های سرمایه گذاری بزرگ را به خراسان جنوبی می آوریم تا معاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معادن سنگ خراسان جنوبی ظرفیتی برای ستاد عتبات عالیات

معادن سنگ خراسان جنوبی ظرفیتی برای ستاد عتبات عالیات