مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 07:502023-11-08بين الملل

تمرین رهگیری جنگنده های دشمن توسط «میگ-31» روسیه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع روسیه سه شنبه شب به وقت تهران اعلام کرد که جنگنده های «میگ-31» این کشور تمرین رهگیری اهداف هوایی دشمن فرضی را بر فراز دریای «بارنتس» اجرا کردند.

- وزارت دفاع روسیه سه شنبه شب اعلام کرد که جنگنده های میگ-31 فراصوت این کشور تمرین رهگیری جنگنده های دشمن فرضی را بر فراز دریای بارنتس اجرا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت دفاع روسیه سه شنبه شب به وقت تهران اعلام کرد که جنگنده های میگ-31 این کشور تمرین رهگیری اهداف هوایی دشمن فرضی را بر فراز دریای بارنتس اجرا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس جنگنده های میگ-31 ناوگان شمالی هوا فضای روسیه رهگیری هواپیما های دشمن فرضی را در ارتفاع بیش از 13000 متری بر فراز دریای بارنتس تمرین کردد.

میگ-31، یکی ازجنگنده هایی است که ائتلاف ناتو به دقت آن را زیر نظر دارد، زیرا می تواند انواع مختلفی از موشک ها را حمل کند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که جنگنده های میگ- 31 ماموریت نظارت بر حریم هوایی به مفهوم شناسایی هدف هوایی نزدیک مرز هوایی روسیه بر فراز دریای بارنتس را اجرا کردند.

هواپیما های ناتو از اواخر سال 2020 پرواز های شناسایی خود را نزدیک مرز روسیه تشدید کرده اند و مسکو بار ها هشدار داده که چنین پرواز هایی توسط هواپیما های ایالات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین رهگیری جنگنده های دشمن توسط «میگ-31» روسیه

تمرین رهگیری جنگنده های دشمن توسط «میگ-31» روسیه