مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-11اقتصادي

دلیل ادامه نارضایتی مسافران از خط ریلی قزوین_تهران چیست؟


با وجود بازگشت قطار حذف شده به خط ریلی قزوین_تهران، داستان ازدحام جمعیت و مشکلات مسافران برای رسیدن به مقصد همچنان ادامه دارد.

- وضعیت قطارهای قزوین_تهران به گونه ای شده بود که مسافران مجبور بودند در کف سالن ها و پله ها بنشینند و برخی مسافران نیز به دلیل ازدحام جمعیت، جایی برای نشستن نداشته و سرپا مسیر را تا تهران طی می کردند.

پس از پیگیری این مشکل در آن برهه، غلامحسین ولدی مدیرکل راه آهن شمال 2 کشور در مصاحبه با خبرنگار فارس با اشاره کاهش یک رام از قطار حومه ای قزوین و پیگیری این موضوع توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار کرده بود: موضوع پیگیری شده و مکاتبات لازم هم صورت گرفته است.

وی همچنین گفته بود: به زودی و پیش از بازگشایی مدارس و دانشگاه ها، قطار حذف شده خط قزوین _تهران به مسیر برمی گردد و از اوایل مهر ماه مشکل حل می شود.

با توجه به نارضایتی دوباره مردم از شلوغی قطارهای خط ریلی قزوین_تهران، مجددا ماجرا را از مدیر کل راه آهن شمال 2 کشور پیگیری کردیم.

قطار حذف شده، برگشت در این خصوص غلامحسین ولدی به خبرنگار فارس در قزوین گفت: قطاری که حذف شده بود از یکم مهر ماه به خط ریلی قزوین_تهران اضافه شده و در حال حاضر بهم ریختگی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل ادامه نارضایتی مسافران از خط ریلی قزوین_تهران چیست؟

دلیل ادامه نارضایتی مسافران از خط ریلی قزوین_تهران چیست؟