مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-29سياسي

صداوسیما از مهران مدیری شکایت کرد+عکس


ناصر قدیر کاشانی، تهیه کننده برنامه «دورهمی« به صورت رسمی اسناد مربوط به شکایت سازمان صداوسیما از مهران مدیری را منتشر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، روز گذشته ناصر قدیر کاشانی، تهیه کننده برنامه دورهمی با انتشار نامه ای در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام، اسنادی مربوط به شکایت سازمان صداوسیما از مهران مدیری و تهیه کننده برنامه دورهمی، به دفتر سخنگوی قوه قضاییه ارائه داده است.

 تکذیب شکایت از مهران مدیری این اقدام تهیه کننده دورهمی پس از آن بود که اخیرا مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه شکایت از مدیری را تکذیب کرده بود.

ستایشی روز 2 آبان سال جاری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه پاسخ به سوالی درباره مهران مدیری مجری برنامه دورهمی، مبنی بر عدم پخش قسمت ششم برنامه و پرداخت 60 میلیارد تومان توسط مدیری و صد میلیارد توسط تهیه کننده آن گفت: اگر اطلاع و مستندی دارید ارائه دهید و اگر مستندی نیست در این مقطع حساس در راستای حفظ و صیانت از امنیت روانی مردم اقدام کنید.

معاونت حقوقی صداوسیما شکایتی طرح نکرده است سخنگوی قوه قضاییه همچنین اعلام کرد که پرونده کیفری یا حقوقی در خصوص این افراد مطرح نشده است و مطابق پیگیری ها، معاون حقوقی صداوسیما نیز اعلام کردند شکایتی طرح نشده است و اگر اختلافی وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما از مهران مدیری شکایت کرد+عکس

صداوسیما از مهران مدیری شکایت کرد+عکس