مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 22:352023-11-04اجتماعي

بارش های سیل آسا در گیلان؛ از تخریب پل تا رانش جاده و انسداد راه ها


سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به بارش سیل آسای باران در استان، گفت: در اثر شدت بارش ها، یک پل در فومن به صورت کامل تخریب و تعدادی از راه های استان رانش و مسدود شدند.

- محمدرضا حق بین، سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به خسارت های ناشی از بارش های باران در گیلان طی صبح امروز تاکنون، اظهار کرد: پل گشت رودخان در شهرستان فومن به صورت کامل تخریب و در پی آن آب، برق و گاز منطقه به دلایل ایمنی قطع شده بود، که هم اکنون به صورت نوبه ای در حال اتصال است.

  وی همچنین از مسدودی راه های سید سرا و کیشه رودبار در فومن خبر داد و افزود: به دلیل تخریب پل قدیمی سید سرا این مسیر مسدود شده اما مسیر جایگزین کنترل شده وجود دارد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به آبگرفتگی شدید در برخی از معابر شهری و روستایی گیلان، گفت: برخی از مناطق شهری نظیر حمیدیان، محدوده بیمارستان پارس و معلم شدت بارش های باران موجب آبگرفتگی معابر به صورت مقطعی شد.

  حق بین همچنین از آبگرفتگی مزارع و چند خانه در روستای گلسرک بخش سنگر، رانش زمین در خیابان فرزانه روستای موشنگاه از توابع رشت خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش های سیل آسا در گیلان؛ از تخریب پل تا رانش جاده و انسداد راه ها

بارش های سیل آسا در گیلان؛ از تخریب پل تا رانش جاده و انسداد راه ها