مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:302023-10-25سياسي

استاندار البرز: ساخت و ساز غیرمجاز در بدو وقوع متوقف شود


تمامی روستاهای استان ظرفیت توسعه گردشگری، بومگردی و تولید صنایع دستی را دارند از این رو از چنین طرح هایی در روستاهای استان استقبال و حمایت می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه شورای اداری شهرستان چهارباغ که روز چهارشنبه 3 آبان ماه 1402 با حضور حجت الاسلام والمسلمین دربانی امام جمعه این شهرستان و حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در سالن جلسات شهدای چهارباغ برگزار شد، افزود: از مجموعه مدیران این شهرستان تازه تاسیس انتظار می رود با همت و همدلی بیشتری درصدد باشند تا بنیان های توسعه و آبادانی در چهارباغ بدرستی شکل بگیرد.

وی با اخذ گزارش از عملکرد آبفای شهرستان، ادامه داد: ضرورت دارد عملیات اجرایی و جانمایی و ساخت تصفیه خانه چهارباغ ظرف 3 ماه آینده مشخص شود.

  عبداللهی گفت: احصا و حل مشکلات آب شرب 22 روستای این شهرستان توسط آب و فاضلاب استان در دستور کار قرار گیرد و تا دهه مبارک فجر به نتیجه برسد.

استاندار البرز افزود: باید مسائل کلی آبفای چهارباغ احصا شود و به فرمانداری این شهرستان گزارش شود.

این مقام مسؤول با تاکید بر اهمیت توسعه کشت گلخانه ای در استان، گفت: احداث گلخانه حتی در اراضی قولنامه ای بدون مانع است و هیچ مجوزی برای راه اندازی نیاز نیست و متقاضیان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: ساخت و ساز غیرمجاز در بدو وقوع متوقف شود

استاندار البرز: ساخت و ساز غیرمجاز در بدو وقوع متوقف شود