مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:302023-10-25سياسي

برگزاری 115 کرسی تدبر قرآنی در بوشهر


مسجد خاتم الانبیای شهر بوشهر تاکنون 115 کرسی تلاوت تدبری را برگزار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام محمد قادری مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر شامگاه امروز در دیدار با حجت الاسلام علی تقی زاده، رییس سازمان دارالقرآن الکریم اظهار داشت: با حمایت های آیت الله صفایی بوشهری، نماینده مقام معظم رهبری در استان، تعامل سازنده با فعالان قرآنی و مجاهدت همکاران در دارالقرآن اداره کل، بستر انجام فعالیت های قرآنی در سطح استان بوشهر فراهم و برش 20 ساله سند توسعه فعالیت های قرآنی تهیه و تدوین شده که همین اقدام باعث شده است پایتخت قرآنی برای استان بوشهر مصوب شود.

وی با تأکید بر حمایت های همه جانبه اداره کل، در مباحث اجرای شاخص های قرآنی اداره امور قرآنی افزود: رویکرد اداره کل این است که تک به تک افراد قرآنی را مانند نخی که تمام دانه های تسبیح را به هم وصل می کند، به هم متصل کنیم.

 حجت الاسلام قادری ادامه داد: همزمان با حفظ، تجوید و روان خوانی، مفاهیم را هم باید به قرآن آموزان آموزش داد و این امر باعث مداومت و همراهی همیشگی با قرآن کریم می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه حفظ قرآن کریم باید از نونهالان شروع شود بیان داشت: حفظ موضوعی قرآن کریم به عنوان مبنا گفتمان ساز مطرح شود و در کنار آن تجوید و مفاهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 115 کرسی تدبر قرآنی در بوشهر

برگزاری 115 کرسی تدبر قرآنی در بوشهر