مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-02سياسي

تحقق بیش از 50 درصد مصوبات ویژه زنان دور اول سفرهای استانی به کردستان


دستیار اجرایی معاونت زنان ریاست جمهوری از تحقق بیش از 50 درصد مصوبات ویژه زنان دور اول سفرهای استانی به کردستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فرناز هوشیار پارسیان دستیار اجرایی معاونت زنان ریاست جمهوری امروز پنج شنبه 11 ابان 1402 در حاشیه حضور در مراکز کارآفرینی و اشتغال زنان استان کردستان اعلام کرد: با کمک اعتباراتی که معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مصوبات دور اول سفر استانی به کردستان اختصاص داده است،و به همت اداره کل هماهنگی این معاونت، چرخه فعال اقتصادی تولید محصول، اشتغال و کارآفرینی صندوق های اشتغال خرد روستایی استان کردستان فعال تر شدند.

  وی ادامه داد: به طور مثال یکی از صندوق های کلان در حوزه اشتغال خرد کشاورزی توانسته است به فعال کردن 1000 صندوق خرد در روستاها، شهرستان ها و مناطق مرزی و همچنین جذب 3000 عضو فعال از میان زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار بپردازد؛ که البته این اعضا، سهامداران این صندوق ها نیز هستند.

   دستیار اجرایی معاونت زنان ریاست جمهوری افزود: تاکنون 221 زن کارآفرین توانسته اند کسب و کار خود را ارتقا دهند همچنین 356 نفر از زنان کارجو با اولویت خانواده های تحت آسیب و زنان سرپرست خانوار از مرحله آموزش کسب وکار تا فروش محصولاتشان ذیل این طرح مورد حمایت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق بیش از 50 درصد مصوبات ویژه زنان دور اول سفرهای استانی به کردستان

تحقق بیش از 50 درصد مصوبات ویژه زنان دور اول سفرهای استانی به کردستان