مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 14:502023-11-14اقتصادي

طرح جهش تولید در دیم زارها افرایش درآمد کشاورزان را به دنبال خواهد داشت


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: طرح جهش تولید در دیم زارها که با مشارکت ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) امسال برای اولین بار در استان گیلان دنبال می شود افرایش درآمد کشاورزان را به دنبال خواهد داشت.

- ایسنا/گیلان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: طرح جهش تولید در دیم زارها که با مشارکت ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) امسال برای اولین بار در استان گیلان دنبال می شود افرایش درآمد کشاورزان را به دنبال خواهد داشت.

صالح محمدی درباره طرح جهش تولید در دیمزارهای استان گیلان اظهار کرد: در طرح جهش تولید در دیم زارها که با مشارکت ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) امسال برای اولین بار در استان گیلان دنبال می شود، 5 هزار هکتار از اراضی دیم استان تحت پوشش قرار داده شده است و برنامه ما رسیدن به 35 هزار هکتار اراضی دیم استان است که در چشم انداز این سازمان پیش بینی شده است.

وی افزود: شهرستان های تالش، رودبار، رودسر و سیاهکل در طرح جهش تولید در دیم زارها پیشرو هستند و تمرکز در جهش تولید در محصولات دانه های روغنی، گندم، جو، حبوبات، علوفه و گیاهان دارویی است.

نماینده وزیر جهادکشاورزی از اختصاص 320 تن بذر به استان گیلان در طرح جهش تولید خبر داد و گفت: در این طرح بذر مناسب برای محصولاتی مانند گندم، جو، دانه های روغنی، گیاهان علوفه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جهش تولید در دیم زارها افرایش درآمد کشاورزان را به دنبال خواهد داشت

طرح جهش تولید در دیم زارها افرایش درآمد کشاورزان را به دنبال خواهد داشت