مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 10:002023-10-24اقتصادي

کاهش نازل های غیرفعال جایگاه های خوزستان به کمتر از 5 درصد


رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان از کاهش تعداد نازل های غیر فعال جایگاه های سوخت استان به کمتر از 5 درصد خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان از کاهش تعداد نازل های غیر فعال جایگاه های سوخت استان به کمتر از 5 درصد خبر داد.

ابراهیم الباجی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص جایگاه های غیرفعال سوخت در خوزستان اظهار کرد: با اقدامات انجام شده تعداد نازل های غیر فعال از 2 هزار و 300 نازل جایگاه سوخت در خوزستان، به کمتر از 150 نازل رسیده است.

وی افزود: در حال حاضر با اقدامات و تعمیرات انجام شده تعداد نازل های غیرفعال جایگاه های سوخت استان از 30 درصد به کمتر از 5 درصد کاهش پیدا کرده است و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و همه نازل های جایگاه ها وارد مدار شوند.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: البته با توجه به شرایط آب و هوایی و دمایی خوزستان، میزان خرابی قطعات سامانه هوشمند نازل ها بسیار زیاد است و همین موضوع باعث می شود تعدادی از نازل های غیر فعال جایگاه های سوخت از مدار خارج شوند.

الباجی ادامه داد: خوشبختانه با توجه به فعالیت افراد متخصص در خوزستان روند تامین قطعات و تعمیر نازل های غیرفعال بسیار مطلوب شده و سرعت بازگشت نازل های خراب و غیر فعال به مدار استفاده قابل قبول شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش نازل های غیرفعال جایگاه های خوزستان به کمتر از 5 درصد

کاهش نازل های غیرفعال جایگاه های خوزستان به کمتر از 5 درصد