مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-19سياسي

خزعلی: ندای زینب (س) است که فلسطین را زنده نگه می دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در همایش بین المللی «حضرت زینب (س) اسوه بانوان جبهه مقاومت» که صبح امروز در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) گفت: - معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: حضرت زینب نمونه کامل الگوی سوم زن و مظهر صبر و تدبیر برای ما و تمام جهانیان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور در همایش بین المللی حضرت زینب (س) اسوه بانوان جبهه مقاومت که صبح امروز در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب نمونه کامل الگوی سوم زن و زنی دارای ابعاد مختلف وجودی و الگوی یک زن توانمند فرهیخته برای ما و تمام جهانیان است که می خواهند با عزت زندگی کنند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب را به پرستاری و صبوری می شناسیم روز پرستار را به تمامی پرستارانی که صبوری آن ها باعث بهبود جامعه بیماران می شود تبریک گفت.

خزعلی با توجه به اینکه صبوری بخشی از وجود حضرت زینب و نشان دهنده عظمت روح آن حضرت است گفت: توصیف ما از حضرت زینب تنها به صبوری آن حضرت ختم نمی شود و ابعاد وجودی حضرت زینب بسیار بیشتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزعلی: ندای زینب (س) است که فلسطین را زنده نگه می دارد

خزعلی: ندای زینب (س) است که فلسطین را زنده نگه می دارد