مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-13اقتصادي

توجه به بیمه زنبورداران یک ضرورت است


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: زنبورداران استان فاقد بیمه هستند و نیاز است که از این قشر حمایت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، صادق اسدالهی ظهر امروز در حاشیه همایش بیمه زنبورداران استان که با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان حوزه زنبورداری که در محل سالن شهدای جهاد کشاورزی استان برگزار شد گفت:هدف اصلی ازبرگزاری این همایش توسعه فرهنگ بیمه ،برندسازی تولیدات عسل وسایر تولیدات کند و همچنین برگزاری نمایشگاه درسطوح مختلف شهرستان های استان وآشنایی با زنبورداران بامباحث فنی وآموزشی بود.

اسدالهی به بیان اینکه زنبورداران استان فاقد بیمه هستند و نیاز است که از این قشر حمایت شود گفت:متاسفانه زنبورداران طی چندسال اخیر از مزیت های صندوق بیمه اجتماعی بهره مند نبودند که امید است باحمایت های همه جانبه مدیران مربوطه، زنبورداران از مزیتهای این بیمه بهره مند شوند.

اسدالهی درادامه افزود:صندوق بیمه اجتماعی فرصت مناسبی است جهت رفع مشکلات زنبورداران که با پرداخت مبلغ کمتری نسبت به بیمه تامین اجتماعی ودرزمان بازنشستگی مستمر بیشتری به آنها تعلق می گیرد ازمزیت آن بهره مند شوند.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به بیمه زنبورداران یک ضرورت است

توجه به بیمه زنبورداران یک ضرورت است