مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:252023-10-28سياسي

پردیس سینمایی «امین تارخ» به صورت هیئت امنایی اداره خواهد شد


رییس کمیسیون فرهنگی، سومین حرم اهل بیت(ع) و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا پردیس سینمایی «امین تارخ» به صورت هیئت امنایی اداره شود، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون فرهنگی، سومین حرم اهل بیت(ع) و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا پردیس سینمایی امین تارخ به صورت هیئت امنایی اداره شود، گفت: در این هیئت اعضای شورا و شهرداری و همچنین چهره های شاخص هنری حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، یکی از پروژه هایی که در سفر اخیر رییس جمهور به استان فارس افتتاح شد، پروژه پردیس سینمایی شیراز به نام امین تارخ بود که بزرگترین پردیس سینمایی جنوب کشور خواهد بود.

محمدرضا هاجری، رییس کمیسیون فرهنگی، سومین حرم اهل بیت(ع) و گردشگری شورای اسلامی شهر شیراز در این زمینه به خبرنگار ایسنا گفت: اولین پردیس سینمایی با 5 سالن کاملا مجهز با استانداردهای بین المللی در یکی از مناطق محروم شیراز به همت شهرداری احداث شد و در سفر رییس جمهور به بهره برداری سید.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که این پردیس سینمایی به صورت هیئت امنایی اداره شود، افزود: در این زمینه از ظرفیت هنرمندانی که در این حوزه نقش ایفا می کنند استفاده خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس سینمایی «امین تارخ» به صورت هیئت امنایی اداره خواهد شد

پردیس سینمایی «امین تارخ» به صورت هیئت امنایی اداره خواهد شد