مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:452023-11-15سياسي

شاعری که با یوزپلنگ ها می دوید


به یاد دارم که در اوایل سل های ابتدایی دهه 70، به اتفاق دوستی مشترک در خیابان قدم می زدیم که من پیگیر احوال آقای نجدی شدم، با پیشنهاد همان دوست خدمت ایشان رسیدیم و با شناختی که از او و آثارش قبل از انقلاب داشتیم می دانستم که با چه شاعر بزرگی روبه رو هستم.

- به یاد دارم که در اوایل سل های ابتدایی دهه 70، به اتفاق دوستی مشترک در خیابان قدم می زدیم که من پیگیر احوال آقای نجدی شدم، با پیشنهاد همان دوست خدمت ایشان رسیدیم و با شناختی که از او و آثارش قبل از انقلاب داشتیم می دانستم که با چه شاعر بزرگی روبه رو هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه آرمان امروز در زادروز زنده یاد بیژن نجدی شاعر بنام ایرانی در مطلبی به قلم کریم رجب زاده شاعر و پژوهشگر نوشت: 24 آبان، زادروز زنده یاد بیژن نجدی، یکی از مفاخر ادبی گیلان است، روزی که خالق شعر ماندگار یوزپلنگانی که با من دویده اند دیده به جهان گشود و در چهارم شهریور 1376، از دنیا رفت.

متاسفانه او دو دهه سکوت کرد، به یاد دارم که در اوایل سل های ابتدایی دهه 70، به اتفاق دوستی مشترک در خیابان قدم می زدیم که من پیگیر احوال آقای نجدی شدم، با پیشنهاد همان دوست خدمت ایشان رسیدیم و با شناختی که از او و آثارش قبل از انقلاب داشتیم می دانستم که با چه شاعر بزرگی روبه رو هستم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعری که با یوزپلنگ ها می دوید

شاعری که با یوزپلنگ ها می دوید