مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:502023-11-07سياسي

کرمان در ایام فاطمیه میزبان شهدای گمنام خواهد بود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: استان کرمان درخواست میزبانی از 28 شهید گمنام تازه تفحص شده را به ستاد کشوری اعلام کرده تا در صورت موافقت در 28 نقطه از استان تشییع و تدفین انجام شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان گفت: استان کرمان درخواست میزبانی از 28 شهید گمنام تازه تفحص شده را به ستاد کشوری اعلام کرده تا در صورت موافقت در 28 نقطه از استان تشییع و تدفین انجام شود.

سرهنگ محمود مهدوی فرد امروز 16 آبان ماه در نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به تشییع پیکرهای مطهر 280 شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس در ایام فاطمیه اظهار کرد: استان کرمان درخواست میزبانی از 28 شهید گمنام را به ستاد کشوری اعلام کرده تا در صورت موافقت در 28 نقطه از استان تشییع و تدفین انجام شود.

وی با اشاره به وجود با برکت 313 شهید گمنام در استان کرمان افزود: شهدای تازه تفحص شده همزمان با ایام فاطمیه و در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، در استان تشییع و تدفین خواهند شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اعتبارات و برنامه های متعدد در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: ساماندهی و اطلاع رسانی مناسب این برنامه ها به اثربخشی بیشتر کمک خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان در ایام فاطمیه میزبان شهدای گمنام خواهد بود

کرمان در ایام فاطمیه میزبان شهدای گمنام خواهد بود