مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-28اقتصادي

سرمایه گذاری در بخش صنعت بسیار کم است


رییس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت سرمایه گذاری در کشورمان گفت: گزارش ها نشان می دهد در سال های اخیر میزان سرمایه گذاری در بخش صنعت در کشور بسیار کم بوده است و در شرایط فعلی وضعیت سرمایه گذاری در کشور جای نگرانی دارد.

- ایسنا/فارس رییس اتاق بازرگانی فارس با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت سرمایه گذاری در کشورمان گفت: گزارش ها نشان می دهد در سال های اخیر میزان سرمایه گذاری در بخش صنعت در کشور بسیار کم بوده است و در شرایط فعلی وضعیت سرمایه گذاری در کشور جای نگرانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق حمیدیان امروز، 6 آبان در هفتاد و یکمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس با بیان اینکه رشد و شکوفایی اقتصاد هر کشور به سرمایه گذاری و برنامه ریزی مناسب بستگی دارد، گفت: هدایت جریانات پولی و وجوه سرگردان به سمت کارهای تولیدی باعث رشد اقتصادی، افزایش تولید ناخالص ملی، ایجاد اشتغال، افزایش درآمد سرانه و در نهایت رفاه عمومی را به دنبال خواهد داشت.

وی با تصریح اینکه سرمایه گذاری یکی از اهرم ها برای رسیدن به توسعه است، افزود: رشد اقتصادی و افزایش رفاه عمومی در بلندمدت، بدون توجه به سرمایه گذاری و عوامل موثر بر رشد آن امکان پذیر نیست لذا در شرایط فعلی کشور ضرورت و اهمیت توجه به سرمایه گذاری بیش از پیش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری در بخش صنعت بسیار کم است

سرمایه گذاری در بخش صنعت بسیار کم است