مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-11سياسي

تأیید صلاحیت 27 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج


از مجموع 54 کاندیدای ثبت نام کرده برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قوچان و فاروج، در مرحله هیأت اجرایی 27 نفر تأیید صلاحیت و مابقی عدم تأیید یا عدم احراز صلاحیت شده اند.

- عباسعلی صفایی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قوچان اظهار کرد: مراحل برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج به مرکزیت قوچان بر اساس قانون اصلاح شده جدید و آیین نامه در حال انجام بوده است.

وی با اشاره به انتخاب هشت معتمد هیأت اجرایی از میان 30 نفر معتمدین این شهرستان در موعد مقرر، بیان کرد: پس از ثبت نام نهایی و الکترونیکی 54 کاندیدا از 108 ثبت نام کننده مرحله اول، جلسات فشرده ای برای بررسی صلاحیت کاندیداها  در هیأت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

فرماندار قوچان تصریح کرد: از میان 54 کاندیدا، صلاحیت 27 نفر تأیید و 15 نفر عدم تأیید صلاحیت و 12 نفر هم عدم احراز صلاحیت شده اند که در موعد مقرر قانونی در سامانه وزارت کشور بارگذاری شد.

صفایی با یادآوری این موضوع که طی دو روز به صورت محرمانه وضعیت صلاحیت کاندیداها به آن ها ابلاغ شده است، گفت: افرادی که نسبت به این نتیجه اعتراض دارند از 21 آبان باید از طریق سامانه و بدون هرگونه مراجعه حضوری شکایت خود را ثبت کنند و پس از آن هم هیأت نظارت 50 روز فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت 27 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج

تأیید صلاحیت 27 کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج