مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-11حوادث

آغاز تعریض جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان


رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای ابهر از آغاز تعریض جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان، حد فاصل نورین تا پلیس راه خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای ابهر از آغاز تعریض جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان، حد فاصل نورین تا پلیس راه خبر داد.

علی اصغر عطوفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه تعریض جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان، عنوان کرد: تعریض و ارتقای جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان حدفاصل نورین تا پلیس راه به طول بیش از 3 کیلومتر و عرض 10.

5 متر را شامل می شود.

وی رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان را از جمله مهم ترین پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برشمرد و تصریح کرد: این پروژه که یکی از مطالبات مردمی نیز به شمار می رود با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد تومان در حال انجام است.

عطوفی با یادآوری اینکه سالانه از این جاده افزون بر 600 هزار تردد خوردویی انجام می شود که 40 درصد آن وسایط نقلیه سنگین و ترانزیتی هستند، متذکر شد: تعریض و ایمن سازی این مسیر در کاهش سوانح رانندگی و بهبود ایمنی تردد اهالی 5 روستا نیز موثر است.

رییس راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ابهر تصریح کرد: برای اجرای طرح تعریض در محور ابهر تاکستان، بیش از 8 دستگاه انواع ماشین آلات سنگین شامل گریدر، کامیون، آبپاش، لودر و غلطک به طور تمام وقت مشغول کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تعریض جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان

آغاز تعریض جاده ترانزیتی ابهر_تاکستان