مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-23اقتصادي

افزایش 5 درصدی فوتی های حوادث رانندگی طی نیمه امسال در مازندران


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در 6ماهه امسال 327 نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان، اظهار کرد: در 6ماهه امسال 327نفر در حوادث رانندگی استان جان خود را از دست دادند که این  رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5درصد افزایش داشت.

وی افزود : بر اساس آمارها، 263نفر از تلفات تصادفات 6 ماهه نخست امسال را مردان و بقیه را نیز زنان تشکیل داده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران بیان کرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی به ترتیب از شهرستان آمل با 4، بابل با 40، ساری با 34  و کمترین آن شهرستان عباس آباد با 4فوتی گزارش شده است.

عباسی تصریح کرد: همچنین از 327 کشته تصادفات 6ماهه، 231نفر در حوادث برون شهری و راه روستایی (با افزایش 2 درصدی ) و 96 نفر در حوادث درون شهری،( با افزایش 12 درصدی ) گزارش شده است.

وی اظهار کرد: 7هزار و 200 نفر طی 6ماهه امسال به دلیل مصدومیت ناشی از تصادفات رانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این رقم نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد رشد را نشان می دهد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران، رعایت قوانین و مقررات رانندگی را از مهم ترین شاخصه های توسعه یافتگی و نشانه فرهنگ بالای ملی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 درصدی فوتی های حوادث رانندگی طی نیمه امسال در مازندران

افزایش 5 درصدی فوتی های حوادث رانندگی طی نیمه امسال در مازندران