مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:352023-10-29سياسي

بررسی روند شکایات مالیاتی از سوی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری


رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به صورت سرزده به سازمان امور مالیاتی رفت تا به صورت میدانی از روند پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردم بازدید کند.

- رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به صورت سرزده به سازمان امور مالیاتی رفت تا به صورت میدانی از روند پاسخگویی به درخواست ها و شکایات مردم بازدید کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام احمد صالحی به همراه چند تن از مدیران ریاست جمهوری از جمله مدیران کل رسیدگی به شکایات و درخواست ها، بازرسی، ارتباط مردمی، و.

بدون هیچ اطلاع قبلی به ساختمان ستادی مالیات کشور رفتند و علاوه بر واحد مراجعات حضوری مردم، از سامانه پاسخگویی 1526 مرکز جامع ارتباطات مردمی سازمان امور مالیاتی نیز دیدن کردند.

در این بازدید سرزده، محمدهادی سبحانیان - رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور - بعد از اطلاع از حضور حجت الاسلام احمد صالحی و مدیران ارشد ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به میان ایشان رفت و مراحل رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردم در حوزه مالیاتی را تشریح کرد.

رییس مرکز ارتباطات مردمی بعداز دیدار با تعدادی از مردم حاضر و نیز برخی کارمندان حوزه پاسخگویی 1526 سازمان مالیاتی کشور، بیان کرد: مسئله مالیات برای مردم و خصوصا بازاریان بسیار اهمیت دارد و اینکه در این دولت 80 نفر بصورت چند شیفت و حتی شبانه روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی روند شکایات مالیاتی از سوی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری

بررسی روند شکایات مالیاتی از سوی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری