مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 20:152023-11-18سياسي

جمهوری اسلامی پیشگام حرکت دنیا به سمت نابودی استکبار است


نماینده ولی فقیه در استان فارس، جمهوری اسلامی را پیشگام حرکت به سمت نابودی استکبار در دنیا عنوان کرد و گفت: حرکتی که ما انجام داده ایم، حرکتی است که جهان را به سمت نابودی استکبار پیش برده است.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس، جمهوری اسلامی را پیشگام حرکت به سمت نابودی استکبار در دنیا عنوان کرد و گفت: حرکتی که ما انجام داده ایم، حرکتی است که جهان را به سمت نابودی استکبار پیش برده است.

در آستانه فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، آیین تجلیل جمعی از همسران جانبازان شیراز تحت عنوان پرستاران صبور امروز، 27 آبان به همت مدیریت شهری این کلان شهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز در این آیین با تبریک میلاد حضرت زینب(س) اظهار کرد: جامعه جهانی باید بداند که برای آرمان آزادی فلسطین و سربلندی امت اسلامی از سال های جنگ تاکنون نزدیک به 300 هزار شهید و چندین برابر جانباز داده ایم.

آیت الله لطف الله دژکام تصریح کرد: گاهی سؤالاتی در ذهن تداعی می شود که در غزه اگر مظلومیتی هست آیا مظلوم تر از آن ها هم پیدا می شود یا نه؟ و در اینجا نباید فراموش کنیم که 300 هزار خانواده در این نظام شهید داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی پیشگام حرکت دنیا به سمت نابودی استکبار است

جمهوری اسلامی پیشگام حرکت دنیا به سمت نابودی استکبار است