مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-09بين الملل

حماس خواستار تظاهرات گسترده مسلمانان در حمایت از غزه شد


جنبش حماس از اعراب و مسلمانان خواست تا در مخالفت با جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، تظاهرات گسترده برگزار کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس از اعراب و مسلمانان خواست تا در مخالفت با جنگ علیه نوار غزه که وارد سی و چهارمین روز شده، طی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه تظاهرات گسترده برگزار کنند.

  از آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تا امروز، 10569 نفر شامل 4237 کودک، 2823 زن و دختر و 631 سالمند شهید شده اند؛ به علاوه، گزارش هایی درباره بیش از 3000 مفقود و 26000 شهروند فلسطینی مجروح ثبت شده است.

حماس در بیانیه ای اعلام کرد: روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه بایستی روزهای همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه، کودکان، زنان، بیماران و زخمی های آن ها و اعمال فشار بر رژیم اشغالگر و دولت آمریکا جهت توقف تجاوزات و نسل کشی علیه غیرنظامیان بی دفاع باشد .

  به نوشته روزنامه رأی الیوم ، حماس با اشاره به تداوم تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه مردم غزه، ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی را به تشدید تحرکات و گسترش تظاهرات در تمامی شهرها و پایتخت ها فراخواند.

  این جنبش تأکید کرد که برگزاری این تظاهرات باید در حمایت از حقوق ملت فلسطین برای آزادسازی سرزمین، بازگشت آوارگان و تعیین سرنوشت ملت فلسطین و مخالفت با تجاوزات و حمایت آمریکا از رژی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس خواستار تظاهرات گسترده مسلمانان در حمایت از غزه شد

حماس خواستار تظاهرات گسترده مسلمانان در حمایت از غزه شد