مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-19سياسي

استارتاپ ها، امید و آینده کشور برای رشد هستند


رییس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی گفت: استارتاپ ها، امید و آینده کشور برای رشد و توسعه سریع هستند.

  - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی گفت: استارتاپ ها، امید و آینده کشور برای رشد و توسعه سریع هستند.

  یوسف زندی یکشنبه، 28 آبان ماه در جمع خبرنگاران، با بیان این که یکی از مشکلات بزرگ جامعه ما بحث فرصت سوزی به خصوص در حوزه فناوری است، اظهار کرد: با توجه به مباحث و مشکلاتی که در عرصه های مختلف وجود دارد، خواسته یا ناخواسته اگر دنبال راه میانبر برای رفع این مسائل هستیم، باید به سمت استارتاپ ها برویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان این که برای تحول در حوزه فناوری و استارتاپ ها نیازمند عزم ملی هستیم، افزود: برای این امر، یکسری راهکارهایی مثل مشارکت شرکت های دانش بنیان وجود دارد که می توانند با لحاظ خلاقیت، نقش بسزایی به خصوص در حوزه رفع بیکاری و افزایش تولید داشته باشند تا توسعه و پیشرفت متوازن شکل گیرد.

وی با تاکید بر این که باید روحیه اعتماد از کودکی در بستر جامعه ایجاد شود، گفت: علم، قدرت است و روحیه خودباوری که در پرتو آن شکل می گیرد، اثربخش بوده و بسیار گسترده است.

مهارت های زندگی برای افراد باید از کودکی آغاز شود و تقویت روحیه خودباوری باید از این دوران جدی گرفته شده و تا دوران دانشگاه رشد یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استارتاپ ها، امید و آینده کشور برای رشد هستند

استارتاپ ها، امید و آینده کشور برای رشد هستند