مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-09اقتصادي

مهاجرپذیری ساوه، ضرورت تامین زیرساخت ها را دوچندان کرده است


معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: رشد بالای نرخ جمعیت و مواجه شدن این شهرستان با پدیده مهاجرپذیری، ضرورت تامین زیرساخت ها به ویژه در حوزه ارتباطات را دوچندان کرده است.

- ایسنا/مرکزی معاون استاندار و فرماندار ساوه گفت: رشد بالای نرخ جمعیت و مواجه شدن این شهرستان با پدیده مهاجرپذیری، ضرورت تامین زیرساخت ها به ویژه در حوزه ارتباطات را دوچندان کرده است.

مهدی الیاسی پنجشنبه 18 آبان ماه در آیین افتتاح پروژه فیبر نوری FTHH منازل و کسب و کارهای ساوه که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شد، اظهار کرد: ساوه دارای مزیت صنعتی و کشاورزی است و بخش اعظمی از نیاز کشور و دنیا به انواع تولیدات را تامین می کند.

وی در ادامه گفت: مزیت های ساوه و بازار کار مناسب در این شهرستان موجب شده است که با پدیده مهاجرپذیری مواجه شود و براین اساس تامین زیرساخت، نیاز جدی شهرستان است.

فرماندار ساوه افزود: ارتباطات، زیرساخت بسیار مهم این شهرستان است و برای توسعه این زیرساخت طرح فیبرنوری در حوزه شهری و روستایی انجام شده و کل شهرستان تحت پوشش شبکه فیبرنوری قرار گرفته است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: افزون بر 430 روستا در ساوه و زرندیه وجود دارد و خوشبختانه بیشتر این روستاها از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرپذیری ساوه، ضرورت تامین زیرساخت ها را دوچندان کرده است

مهاجرپذیری ساوه، ضرورت تامین زیرساخت ها را دوچندان کرده است