مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-05اقتصادي

«بیمه سلامت» چقدر از هزینه های «خدمات روانشناسی» را می پردازد؟


«خدمات روانشناسی بیمه شد»؛ خبری که وزیر بهداشت اول آبان ماه امسال و همزمان با سالروز تصویب قانون بیمه همگانی اعلام و تاکید کرد که «خیلی ها به دلیل نداشتن توان مالی برای این خدمات مراجعه نمی کردند و امیدواریم از این پس افزایش مراجعات اتفاق افتد».

- بیمه سلامت چقدر از هزینه های خدمات روانشناسی را می پردازد؟ خدمات روانشناسی بیمه شد ؛ خبری که وزیر بهداشت اول آبان ماه امسال و همزمان با سالروز تصویب قانون بیمه همگانی اعلام و تاکید کرد که خیلی ها به دلیل نداشتن توان مالی برای این خدمات مراجعه نمی کردند و امیدواریم از این پس افزایش مراجعات اتفاق افتد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خدمات روانشناسی برای اولین بار و همزمان با بیست و نهمین سالروز تصویب قانون بیمه همگانی، تحت پوشش سازمان بیمه سلامت ایران قرار گرفت؛ سازمانی که بیش از 44 میلیون نفر بیمه شده دارد و حدود 33 میلیون نفر از این جمعیت را به صورت رایگان تحت پوشش قرار داده و به اذعان ملازاده - سرپرست روابط عمومی این سازمان، در طول سال گذشته بیش از 142 میلیون بار مراجعه بیمه شدگانش به 50 هزار مرکز ارائه دهنده خدمات سلامت در سراسر کشور را پوشش داده است.

به گفته دکتر محمد مهدی ناصحی - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، از این پس خدماتی مانند روان درمانی فردی، خانواده درمانی، گروه درمانی و همچن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیمه سلامت» چقدر از هزینه های «خدمات روانشناسی» را می پردازد؟

«بیمه سلامت» چقدر از هزینه های «خدمات روانشناسی» را می پردازد؟