مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:052023-10-29سياسي

کودکان بی سرپرست را به خانواده ها بسپاریم


دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک گفت: باید علاوه بر آنکه کودکان در خانواده ها رشد و نمو داشته باشند، ولایت عامه جامعه هم تکلیف خود را در خصوص نظارت بر حسن نگهداری و تربیت در خانواده ها انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، سید علی کاظمی معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک در چهارمین کارگاه نظام حمایت از اطفال و نوجوانان با اعلام انزجار از وقایع تلخی که در اثر رفتارهای غیر انسانی رژیم بی ریشه و خود خوانده اسراییل در قدس شریف و غزه اتفاق می افتد، گفت:این وقایع ابعاد وسیع و بی سابقه ای به کودک کشی و خیانت علیه بشریت داده است و همزمان با این ها، سکوت و اشغالگری در اذهان و ارکان عمومی ملل متحد شکل گرفته است.

وی گفت:در مباحث حقوقی، حقوق ریشه در کرامت ذاتی انسان دارد و متعلق به همه انسان هاست اما اینکه کرامت انسان از چه چیز ایجاد می شود، محل اختلاف است و برخی آن را ناشی از عقل انسان یا قدرت عشق ورزیدن یا قدرت انتقال تجارب و یا قدرت همدلی و همفکری انسان می دانند و برخی نیز دلیل کرامت انسان را ترکیبی از همه اینها می دانند.

  کاظمی افزود:در این کارگاه ها شما این کرامت را و قدرت ها را با هم می بینید و خلوص کرامت انسانی را مشاهده می کنید، زیرا برای یک هدف مقدس به نام کودک و کودکی تلاش می کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان بی سرپرست را به خانواده ها بسپاریم

کودکان بی سرپرست را به خانواده ها بسپاریم