مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-14اقتصادي

افزایش روزانه 30هزار بشکه تولید نفت در میدان ابوذر


با اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید میدان ابوذر، همچنین طرح ساخت و نصب مبدل های حرارتی در کارخانه خشکی این میدان، ظرفیت تولید نفت شرکت فلات قاره درخیلج فارس 30 هزار بشکه در روز افزایش یافت.

- ایسنا/بوشهر مدیر منطقه عملیاتی خارک گفت: با اجرای طرح افزایش ظرفیت تولید میدان ابوذر، همچنین طرح ساخت و نصب مبدل های حرارتی در کارخانه خشکی این میدان، ظرفیت تولید نفت شرکت فلات قاره درخیلج فارس 30 هزار بشکه در روز افزایش یافت.

علیرضا متعالی جهرمی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در جزیره خارک گفت: در طرح افزایش ظرفیت تولید میدان ابوذر حدود 2 کیلومتر خط لوله 18 اینچ اجرا و راه اندازی شد.

وی افزود: با وجود استفاده از خط لوله 26 اینچ دریایی در دو سال گذشته، رفع گلوگاه ها در مسیرهای ارتباطی کارخانه ها ضروری بود که به دنبال آن با استفاده از زیرساخت ها و ظرفیت های موجود، این خط لوله در چهار مسیر اصلی طراحی و اجرا شد و در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری رسید.

مدیر منطقه عملیاتی خارک یادآورشد: از ویژگی های بارز این طرح به کارگیری حداکثری توان تولید ساخت داخل و اقدام هماهنگ مدیریت های مهندسی و ساختمان، مدیریت امور تولید و منطقه عملیاتی خارک، همسو با سیاست های مدیریت ارشد سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش روزانه 30هزار بشکه تولید نفت در میدان ابوذر

افزایش روزانه 30هزار بشکه تولید نفت در میدان ابوذر