مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-12دانش

دانشگاه علوم پزشکی تهران «بورسیه دکتر ایاد شغورا» اعطا می کند


در پی شهادت مظلومانه فرزندان ایاد شغورا در غزه رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اعطای «بورسیه تحصیلی دکتر ایاد شغورا» به دو دانشجوی فلسطینی موافقت کرد.

- به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشگاه علوم پزشکی تهران ضمن محکومیت قتل عام کودکان، زنان و مردم بی دفاع در غزه، با توجه به موافقت حسین قناعتی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، به یاد دو فرزند ایاد شغورا که در بمباران اخیر مناطق مسکونی در غزه به شهادت رسیدند بورسیه تحصیلی دکتر ایاد شغورا را به دو دانشجوی ممتاز فلسطینی متقاضی تحصیل در رشته پزشکی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران اعطا می کند.

در پی شهادت دو فرزند ایاد شغورا، دانش آموخته فلسطینی رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی مقطع PhD دانشگاه علوم پزشکی تهران، در بمباران اخیر منازل مسکونی توسط رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، بیانیه ای توسط پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران صادر شد که در آن ضمن تسلیت و ابراز همدردی با ایاد شغورا به عنوان عضو خانواده بین الملل دانشگاه، رفتارهای غیر انسانی، کودک کشی و نسل کشی وحشیانه رژیم صهیونیستی قاتل در غزه محکوم شد.

در این بیانیه همچنین از فداکاری های شغورا در انجام وظیفه پزشکی و خدمت رسانی به آسیب دیدگان این جنگ نابرابر، در شرایطی که قلبی مالامال از درد و اندوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی تهران «بورسیه دکتر ایاد شغورا» اعطا می کند

دانشگاه علوم پزشکی تهران «بورسیه دکتر ایاد شغورا» اعطا می کند