مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:102023-11-10سياسي

حمایت برخی حاکمانه کشورهای منطقه از مردم غزه، منافقانه است


امام جمعه اهواز با بیان اینکه جهان در حال تماشای نسل کشی در غزه است، گفت: برخی حاکمان کشورهای منطقه ما در این محاصره هم دست هستند و شعارهای منافقانه سر می دهند.

- حمایت برخی حاکمان کشورهای منطقه از مردم غزه، منافقانه است ایسنا/خوزستان امام جمعه اهواز با بیان اینکه جهان در حال تماشای نسل کشی در غزه است، گفت: برخی حاکمان کشورهای منطقه ما در این محاصره هم دست هستند و شعارهای منافقانه سر می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، امروز 19 آبان در خطبه های نماز جمعه اهواز ضمن توصیه به رعایت تقوی الهی، خانواده را از موضوعات مورد اهتمام قرآن و روایات دانست و با اشاره به کاهش نرخ رشد جمعیت و فرزند آوری گفت: کاهش نرخ جمعیت و فرزندآوری در جوامع دینی امری مذموم است.

این مسأله نتیجه ترویج مبانی نظری در چند دهه گذشته است که کاهش نرخ فرزند آوری به عنوان یک گفتمان و امری پسندیده تلقی می شود و وقتی چیزی تبدیل به گفتمان شد، به سختی می توان مقابل آن ایستاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در ادامه تصریح کرد: روزی که شعار فرزند کمتر، زندگی بهتر ترویج شد، منابع دینی نادیده گرفته شد.

در آیات و روایات فرزندان با تعابیر زیبایی یاد شده است به طوری که جای تردید باقی نمی گذارد که موضوع فرزندآوری امری مطلوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت برخی حاکمانه کشورهای منطقه از مردم غزه، منافقانه است

حمایت برخی حاکمانه کشورهای منطقه از مردم غزه، منافقانه است