مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-14اقتصادي

آسفالت بیش از یک میلیون مترمربع از معابر ارومیه طی سال جاری


معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: در سال جاری یک میلیون و 100 هزار مترمربع آسفالت ریزی با کیفیت آسفالت توپکا و بی ندر در سطح شهر ارومیه انجام شده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری ارومیه گفت: در سال جاری یک میلیون و 100 هزار مترمربع آسفالت ریزی با کیفیت آسفالت توپکا و بی ندر در سطح شهر ارومیه انجام شده است.

ابراهیم صفری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه عملیات آسفالت شهری برابر طرح نهضت آسفالت شهری انجام می شود، تصریح کرد: اعتبار مالی انجام شده برای این میزان آسفالت ریزی بیش از 330 میلیارد تومان است.

صفری خاطر نشان کرد: امسال در بیش از 33 معبر اصلی و بیش از 104 معبر فرعی آسفالت ریزی در شهر انجام شده است.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری ارومیه یاد آور شد: میزان تعهد آسفالت ریزی برای شهر ارومیه در سال جاری یک میلیون مترمربع بود که همگی محقق شده و پیش بینی می شود تا پایان سال بیش از یک میلیون و 300 مترمربع آسفالت ریزی شود.

معاون امور زیربنایی حمل ونقل شهرداری ارومیه یاد آورشد: یکی از برنامه های معاونت معاون امور زیربنایی حمل ونقل شهرداری ارومیه در سال جاری توجه به خیابان های خاکی ارومیه است لذا برنامه ریزی شده تا پایان سال جاری هیچ کوچه خاکی بدون آسفالت در سطح شهر ارومیه ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت بیش از یک میلیون مترمربع از معابر ارومیه طی سال جاری

آسفالت بیش از یک میلیون مترمربع از معابر ارومیه طی سال جاری