مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-12سياسي

تغییر در راس مرکز اطلاع رسانی فراجا


معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با صدور حکمی سرهنگ مهدی سرپناه را به عنوان سرپرست مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا و خبرگزاری پلیس منصوب کرد.

- معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با صدور حکمی سرهنگ مهدی سرپناه را به عنوان سرپرست مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا و خبرگزاری پلیس منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سعید منتظرالمهدی با صدور حکمی سرهنگ مهدی سرپناه را به عنوان سرپرست جدید مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا و همچنین خبرگزاری پلیس منصوب کرد.

پیش از این و از حدود دو سال پیش سرهنگ صمد عباسی این مسئولیت را برعهده داشت که از حالا به عنوان دستیار معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

سرهنگ سرپناه که پیش از این به عنوان جانشین مرکز اطلاع رسانی فراجا مسئولیت داشت، تجربه فعالیت به عنوان معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و ریاست اداره برآورد اجتماعی پلیس پایتخت را نیز در کارنامه دارد.

سردار منتظرالمهدی در مراسم معارفه سرهنگ سرپناه گفت: همه رؤسای پیشین برای مرجع و منبع شدن خبرگزاری پلیس تلاش های مثمر ثمری داشتند و امیدواریم که از توانایی های سرهنگ سرپناه مدیر جدید، برای بالندگی و نوآوری در ارائه اخبار و اطلاعات به جامعه مخاطب بهره کافی را ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در راس مرکز اطلاع رسانی فراجا

تغییر در راس مرکز اطلاع رسانی فراجا