مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 21:012023-11-06سياسي

رادیو مقاومت با شعار «صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی» آغاز بکار کرد


شبکه رادیویی مقاومت با شعار «صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی» از امروز 15 آبان آغاز شد و تا پایان دی ماه به فعالیت خود ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه شبکه رادیویی مقاومت با شعار صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی امروز 15 آبان برگزار شد.

این ویژه برنامه با حضور محمد توفیق ابوغالون معاون معاون سفیر سوریه، خالد قدومی نماینده جنبش حماس در ایران و ارتباط تلفنی با حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خبرنگاران در کشورهای یمن و سوریه به روی آنتن رفت.

شبکه رادیویی مقاومت تا پایان دی ماه به فعالیت خود ادامه می دهد.

رادیو مقاومت 70 روز فعال خواهد بود رضا کوچک زاده مدیر رادیو مقاومت، در افتتاح این شبکه رادیویی گفت: سال های قبل، رادیو مقاومت به جهت مناسبت سالگشت شهادت سردار سلیمانی در دی ماه برگزار می شد اما امسال با توجه به رخداد طوفان شکوهمند الاقصی و مقاومت بی سابقه و سرافراز ملت مقاوم فلسطین در غزه در یک بازه زمانی 70 روزه آنتن شبکه فعال خواهد بود.

وی افزود: اگر مغزافزار گفتمان مقاومت را استکبار ستیزی و آرمان فلسطین بدانیم، امروزه این اصول مقاومت تمام قد به قیام ایستاده و در فلسطین، لبنان، عراق، ایران و سایر بلاد اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رادیو مقاومت با شعار «صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی» آغاز بکار کرد

رادیو مقاومت با شعار «صدای گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی» آغاز بکار کرد