مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 21:202023-10-27سياسي

دعوت از دبیر شورای عالی امنیت ملی برای سفر به روسیه


الکساندر وندیکتوف معاون دبیر شورای امنیت روسیه از دعوت رسمی این نهاد عالی روس از دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران برای سفر به مسکو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، وی این مطلب را جمعه در دیدار با علی باقری معاون سیاسی وزیر امورخارجه در مسکو مطرح کرد.

در این نشست که با حضور کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار شد، معاون دبیر شورای امنیت روسیه با تشریح اولویت و زمینه های همکاری مشترک، تحولات فلسطین را نگران کننده خواند.

وی افزود: در پشت حوادث جاری خاورمیانه، آمریکا قراردارد و واشنگتن قصد دارد با ایجاد کانون های پایدار تنش در منطقه، بحران آفرینی کند.

وندیکتوف اظهار داشت: بقای حکومت آمریکا بر همین اساس و بر مبنای کسب منافع مادی از فرآیند بحران سازی است و ثبات و آرامش در منطقه، مطلوب سردمداران کاخ سفید نیست.

وی در ادامه از سوی دبیر شورای امنیت روسیه، از دبیرشورای امنیت ملی کشورمان برای سفر به روسیه دعوت کرد.

معاون سیاسی وزیر امورخارجه کشورمان نیز با تأکید بر وضعیت بغرنج مردم مظلوم و بی دفاع غزه در برابر حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، خواستار آن شد تا تهران و مسکو از تمام ظرفیت های خود برای توقف فوری حملات صهیونیست ها به مردم بی پناه غزه و همچنین ارسال کمک های بشردوستانه استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از دبیر شورای عالی امنیت ملی برای سفر به روسیه

دعوت از دبیر شورای عالی امنیت ملی برای سفر به روسیه