مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-08سياسي

امکانات اولیه برای سیل زدگان میامی تامین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، استاندار سمنان که از شب گذشته با استقرار در بخش کالپوش شهرستان میامی، فرماندهی عملیات مدیریت بحران وقوع سیل در این بخش را بر عهده گرفته است، - استاندار سمنان گفت: تمام تلاش مسئولان استان سمنان این است که امکانات اولیه برای مردم سیل زده تأمین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، استاندار سمنان که از شب گذشته با استقرار در بخش کالپوش شهرستان میامی، فرماندهی عملیات مدیریت بحران وقوع سیل در این بخش را بر عهده گرفته است، صبح امروز از خانه ها و تأسیسات این منطقه سیل زده بازدید کرد.

سید محمدرضا هاشمی ضمن بازدید میدانی از مراکز آموزشی هاجر حسین آباد، دبستان دخترانه شهید علی اکبر بهرامی، دبستان پسرانه شهید آیت الله مدنی و همچنین مرکز شبانه روزی زینب کبری (س) در بخش کالپوش، آخرین وضع این مدارس و ساختمان ها را بررسی کرد.

استاندار سمنان همچنین دستورات لازم برای تسریع در پاک سازی و رفع موانع و مهیاسازی حضور ایمن دانش آموزان را در این مراکز صادر کرد.

هاشمی به اتفاق جمعی از اعضای ستاد مدیریت بحران استان و شهرستان میامی با حضور میدانی در بخش کالپوش شهرستان میامی، ضمن گفتگو با مردم و بازدید از برخی منازل مسکونی در معرض سیل و بررسی میزان خسارات وارده، فرماندهی و مدیریت عملیات پاسخ به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات اولیه برای سیل زدگان میامی تامین می شود

امکانات اولیه برای سیل زدگان میامی تامین می شود