مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-03سياسي

تامین مسکن و تقویت مبادلات مرزی از مسایل اولویت دار کردستان است


رییس جمهور با توجه به مسایلی که در آتی در دستور کار است، مسکن را مهمترین مسئله استان ذکر کرد و گفت: مسئله اشتغال تحصیل کرده ها نیز از مطالبات مهم مردم کردستان است که با فعال شدن حوزه های کشاورزی، - رییس جمهور با توجه به مسایلی که در آتی در دستور کار است، مسکن را مهمترین مسئله استان ذکر کرد و گفت: مسئله اشتغال تحصیل کرده ها نیز از مطالبات مهم مردم کردستان است که با فعال شدن حوزه های کشاورزی، صنایع، گردشگری و بازگشت کارگاه های نیمه فعال در استان بخشی از این مسایل حل شده است.

سید ابراهیم رییسی امروز جمعه (12ابان ماه) در نشست با اصحاب رسانه استان کردستان اظهار کرد: اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و از این جهت تلاش این قشر قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اهمیت سفر به شهرستانهای استان و دیدار با مردم افزود: امید است که در سفرهای آتی به استان، به شهرهای بیشتری سر بزنیم و با مردم از نزدیک ارتباط برقرار کنیم.

رییس جمهور با اشاره به اهداف این سفر عنوان کرد: نتیجه کارهای سفر اول دنبال شده و امروز به ثمر نشسته است و امید که با همکاری مردم، دولت و بخش خصوصی نیز مصوباتی برای توسعه آتی کردستان پایه ریزی شود.

وی، اتمام پروژه های نیمه تمام را مورد انتظار مردم دانست و بیان کرد: طی این سفر بخش قابل توجهی از پروژه های نیمه تمام عمرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مسکن و تقویت مبادلات مرزی از مسایل اولویت دار کردستان است

تامین مسکن و تقویت مبادلات مرزی از مسایل اولویت دار کردستان است