مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:562023-10-28اجتماعي

اجرای طرح«سفیران قصه گویی»در مدارس استان زنجان


 علیرضا عیسی خانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای طرح سفیران قصه گویی در راستای برگزاری بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی خبر داد و اظهار داشت: این طرح همزمان با هفته ملی کودک با شعار با_قصه_لبخند_بسازیم آغاز و تا پایان هفته کتاب در مدارس و مهدهای کودک استان با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش با حضور قصه گویان برتر کانون اجرا می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان هدف از اجرای این طرح را عمومی سازی قصه گویی بین مخاطبان کودک و نوجوان و اولیا تربیتی، غنی سازی اوقات فراغت کودکان، آشنایی آنان با ادبیات فاخر کشور دانست.

وی از قصه به عنوان یک ابزار تأثیرگذار تربیتی یادکرد و گفت: بسیاری از مفاهیم اخلاقی را می توان با قصه به شکل هنرمندانه و خلاق منتقل کرد، چرا که  قصه ها به ما مهارت درست زندگی کردن در اکنون و آینده را یاد می دهند و  همه انسان ها فطرتاً علاقمند به شنیدن و خواندن قصه ها هستند.

عیسی خانی از همه علاقمندان برای شرکت در این رویداد مهم فرهنگی دعوت کرد تا با ارسال آثار خود در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح«سفیران قصه گویی»در مدارس استان زنجان

اجرای طرح«سفیران قصه گویی»در مدارس استان زنجان