مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-12سياسي

پاسخگویی به مردم در مدیریت شهری اولویت باشد


استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت پاسخگویی به مردم و غیر قابل اغماض بودن این اصل در حوزه های مختلف، از شهرداران خواست عمل به این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت پاسخگویی به مردم و غیر قابل اغماض بودن این اصل در حوزه های مختلف، از شهرداران خواست عمل به این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

عابدین خرّم روز یکشنبه، 21 آبان در جمع شهرداران شهرستان تبریز اظهار کرد: نمی شود ما اسممان را مسئول بگذاریم و در مقابل مردم پاسخگو نباشیم، زیرا اگر مردم همراهی نکنند، تلاش مسئولان هدر می رود.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید دقت کنند که تعامل با مردم موجب همراهی و همگرایی شود، افزود: راه اندازی بازارچه های دایمی میادین و تره بار می تواند بخشی از ترافیک سنگین تبریز را برطرف کند که انتظار می رود با هم افزایی میان شهرداری تبریز و سایر دستگاه های اجرایی جامه عمل بپوشد.

وی با تأکید بر ضرورت تداوم نشست شهرداران شهرستان تبریز، حل مشکلات مبتلا به شهری را منوط به بررسی کارشناسی و تصمیم گیری بر مبنای آن دانست.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی اظهار کرد: تبریز در منطقه ای حادثه خیز از نظر وقوع حوادث غیرمترقبه قرار گرفته که مجموعه مدیریت شهری باید برای مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به مردم در مدیریت شهری اولویت باشد

پاسخگویی به مردم در مدیریت شهری اولویت باشد