مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-24ورزشي

افزایش آمادگی های نظامیان از اهداف گسترش ورزش بوده است


جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ورزش و آمادگی جسمانی اثر استرس را کاهش و موجب تأثیرات سودمند جسمی و روحی می شود، گفت: یکی از علل توسعه و گسترش ورزش و تربیت بدنی از گذشته های دور تاکنون ضرورت افزایش سطح آمادگی نظامیان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، امیر دریادار حمزه کاویانی جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش امروز در اختتامیه نخستین مسابقات رزمی نداجا جام مروارید در سواحل مجتمع آموزشی شهید نامجوی بندرانزلی با بیان اینکه ورزش و فعالیت های حرکتی نقش موثری در تربیت نیروهای مسلح دارد، اظهار کرد: رزمندگان و نیروهایی موفق تر هستند که دوره های ورزشی بیشتری را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند و بتوانند در زمین، آب و هوا به اجرای رزم و ماموریت بپردازند و در بدترین شرایط نیز استقامت بدنی خوبی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ورزش و پرورش بدن صفات نیک و برجسته ای همچون جوانمردی را با خود به ارمغان می آورد، گفت: گذشته از تأمین تندرستی و نیرومندی، فرهنگ و منش پهلوانی را به همراه دارد.

به گفته جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش، ورزش کردن، علاوه بر مهارت در فنون، در سجایای اخلاقی و شجاعت نیز سرآمد دیگران بوده و ترویج و افزایش آمادگی جسمانی یک راه برای بدست آوردن سلامتی در نیروهای نظامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمادگی های نظامیان از اهداف گسترش ورزش بوده است

افزایش آمادگی های نظامیان از اهداف گسترش ورزش بوده است