مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 16:152023-11-13اجتماعي

مدارس چابکسر تولید پسماند نخواهند داشت


فرماندار رودسر، با بیان اینکه قرار است مدارس چابکسر تولید پسماند نداشته باشند، خاطرنشان کرد: باید به سمت کاهش تولید پسماند برویم و پسماندهای تولید شده را مدیریت کنیم.

- محمد حیدری امروز، 22 آبان ماه در حاشیه بازدید از مرکز دپوی زباله چابکسر، با اشاره به اقدامات مثبت شهرداری از گذشته تاکنون جهت مدیریت پسماندها، اظهار کرد: با مدیریت شهرداری چابکسر و با همکاری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودسر حجم انباشت زباله های تر و خشک به حداقل ممکن رسیده است.

وی با بیان اینکه بهسازی در مرکز دپوی چابکسر انجام شده و دستگاه های پردازشگر فعال هستند، تصریح کرد: با همت شهرداری و اداره حفاظت محیط زیست، شرایط رو به بهبود بوده و مجوز استقرار دستگاه ریجکت سوز نیز طی روزهای آتی تعیین تکلیف و تمهیدات لازم انجام می شود تا شاهد کاهش چشمگیر انباشت زباله باشیم.

فرماندار رودسر، فراهم شدن شرایط مدیریت پسماند در شهر چابکسر را موجب پوشش شهرهای همجوار دانست و متذکر شد: تفکیک زباله های تر و خشک نیز توسط بخش خصوصی در یک سوله 400 مترمربعی در حال انجام است که به زنجیره مدیریت پسماند کمک می کند.

حیدری مدیریت پسماند را دارای فرایندهای گوناگون دانست که شامل خانه تا محل دفن می شود و اضافه کرد: کاهش تولید زباله و تفکیک از مبدا را باید از خانه ها شروع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس چابکسر تولید پسماند نخواهند داشت

مدارس چابکسر تولید پسماند نخواهند داشت