موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 19:102023-11-10اقتصادي

قیمت خودروهای چینی کارکرده در امارات و عمان + جدول


خودروهای چینی کارکرده در امارات، عمان و ارمنستان با چه قیمت هایی فروخته می شوند؟ - در ادوار گذشته خودروهای اروپایی بهترین انواع خودروهایی بودند که هر کسی می توانست تهیه کند، اما سرعت تغییرات در دوران مدرن، بیش از پیش شد تا جایی که چین همگام با پیشرفت در عصر توسعه، توانست با انواع خودروهای جدید و شگفت انگیز به بازار حمله کند.

اکنون چین صاحب یکی از متنوع ترین سبدهای خودرویی در دنیاست.

جاه طلبی مدرن چین برای رویارویی با غول های خودروساز در جهان، این کشور را مجاب کرده تا ارتباط تنگاتنگی با شرکت های خودروسازی خارجی که چین را برای تولید محصولاتشان انتخاب کرده اند نیز داشته باشد و نهایتا بهره گیری از بزرگترین ظرفیت نیروی کار دنیا، به طور جدی و گسترده وارده عرصه خودروسازی شود.

بهترین خودروسازان چین کدامند؟ / 10 برند برتر خودروسازی چین جیلی یکی از معروف ترین خودروهای خاورمیانه محسوب می شود که در سال 1986 تاسیس شد و در سال 1997 وارد صنعت خودروسازی شد و یکی از اولین خودروسازان در چین به حساب می آید که نکته قابل توجه آن طراحی آن است.

10برند برتر خودروی برقی چینی در سال 2023 عبارتند از BYD، SAIC، NIO، GAC، Li Auto Inc.

و Geely، XPeng، Huawei، Changan Auto و Great Wall Motor.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت خودروهای چینی کارکرده در امارات و عمان + جدول

قیمت خودروهای چینی کارکرده در امارات و عمان + جدول