مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-18سياسي

ایجاد و راه اندازی سرزمین علوم و فناوری اطلاعات در تبریز


رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی گفت: ایجاد و راه اندازی سرزمین علوم و فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی و زیرساخت داده در دستور کار قرار دارد که نمونه اش در روسیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سعید جعفری راد، رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی عصر امروز در نشست خبری با رسانه های استان اظهار کرد: سال 1402 به عنوان عمرانی پارک علم و فناوری معرفی کردیم؛ پارک استان از نظر کارهای عمرانی مقداری عقب ماندگی داشت که بنده این موضوع را در اولویت قرار دادم.

  وی افزود: مجوز حفر چاه برای آبیاری پارک، اجرای شبکه فاضلاب، اجرای شبکه آب شرب و فضای سبز و آتش نشانی، اصلاح شبکه گازرسانی به قسمتی از قطعات فاز دوم، برگزاری مسابقات طراحی سردرب، انجام مطالعه و تهیه نقشه های اجرایی سازه فضاکار، احداث خیابان ST11، خاکبرداری محل تاسیسات زیربنایی، جدول کشی، بستن پرونده ابنیه ساز نو اندیش، مطالعات کارخانه نوآوری اهم کارهای عمرانی صورت گرفته است.

   ایجاد و راه اندازی پردیس های مشترک رییس پارک علم و فناوری استان به عملکرد پارک در حوزه فناوری اشاره کرد و گفت: ایجاد و راه اندازی پردیس مشترک با شهرک های صنعتی، ایجاد و راه اندازی پردیس مشترک تخصصی در حوزه صنایع مس و معدن با مجتمع مس آذربایجان، ایجاد و راه اندازی پردیس فناوری مشترک با دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد و راه اندازی سرزمین علوم و فناوری اطلاعات در تبریز

ایجاد و راه اندازی سرزمین علوم و فناوری اطلاعات در تبریز