مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-31بين الملل

جنگ داخلی دولت نتانیاهو با «امان» و «شاباک»


شکست سنگین اسراییل در عملیات غافلگیرانه «طوفان الاقصی» و فرافکنی بنیامین نتانیاهو و انداختن تقصیر شکست بر گردن دستگاه های اطلاعاتی رژیم، ابعاد تازه ای از اختلافات و درگیری های داخلی این رژیم را هویدا کرد و نشان داد که شرایط سیاسی اسراییل به مراتب وخیم .

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز  نوشت: شکست سنگین اسراییل در عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی و ایجاد موج جدیدی از نارضایتی علیه بنیامین نتانیاهو و دولت ائتلافی وی، موجب شده که نخست وزیر اسراییل دست به فرافکنی زده و مسئولیت غافلگیری نیروهای این کشور را به گردن سازمان اطلاعات ارتش (امان) و سازمان امنیت داخلی (شاباک) رژیم بیاندازد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که بدلیل شکست های متوالی پس از عملیات طوفان الاقصی تحت فشار شدید افکار عمومی قرار دارد و به نوعی متزلزل ترین شرایط حیات سیاسی خود را تجربه می کند در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: فرماندهان ارتش و سازمان امنیت داخلی، گزارش های اشتباهی از شرایط امنیتی داده بودند و مسئول شکست امنیتی روز هفت اکتبر (‍15 مهر) هستند.

اما هنوز زمان زیادی از ارسال این پیام نگذشته بود که وی مجبور به پاک کردن پیام خود شد و بلافاصله در پیامی دیگر نوشت: اشتباه کردم ؛ بابت آن عذرخواهی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ داخلی دولت نتانیاهو با «امان» و «شاباک»

جنگ داخلی دولت نتانیاهو با «امان» و «شاباک»