مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-18پزشكي

قانون گریزی وزارت بهداشت در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری


رییس سازمان نظام پرستاری با انتقاد به اجرای قانون تعرفه گذاری در وزارت بهداشت، تأکید کرد: این نه تنها اجرای قانون خدمات تعرفه گذاری نیست بلکه قانون گریزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محمد میرزابیگی، رییس سازمان نظام پرستاری امروز شنبه 27 آبان در آستانه روز پرستار در نشست خبری با تبریک این روز به جامعه پرستاری، بیان داشت: برای اولین بار مراکز امن بیمارستانی در غزه مورد هدف قرار می گیرد ضمن ابراز همدردی با مردم غزه این اقدامات را محکوم می کنیم.

وی با بیان اینکه 4 بیانیه در محکومیت این اقدامات رژیم صهیونیستی صادر کرده این، افزود: پیش هایی در این خصوص راه اندازی شده و سازمان نظام پرستاری همراه با دیگر سازمان ها تجمع اعتراضی داشتیم و حدود 5 هزار نفر از پرستاران برای رفتن به غزه اعلام آمادگی کردند.

رییس سازمان نظام پرستاری با اشاره به هفته پرستار، خاطرنشان کرد: در طول چهارسال گذشته با شروع دوره چهارم پرستاری دوره کرونا شروع شد و در این بین برخلاف تمام دستگاه ها که کارشان تعطیل یا دور کار شدند پرستار آن بیشتر حضور پیدا کردند.

میرزابیگی با بیان اینکه ستاد صحت در دوران کرونا تشکیل شد تا وضعیت پرستاران در مراکز درمانی کرونا را رصد کند، افزود: به صورت شبانه روزی کل کشور را رصد می کردیم و تمام پرستاران حداقل یکبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون گریزی وزارت بهداشت در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری

قانون گریزی وزارت بهداشت در اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری