مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 00:052023-10-29ورزشي

18 سال است خواب امروز را می دیدم / قدیریان: طلای جهانی را قطعا می گیرم +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، س مسعود قدیریان در مراسم بدرقه تیم ملی پرورش اندام و فیتنس ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان 2023 اسپانیا در خصوص برگزاری این مراسم گفت: - 18 سال است خواب امروز را می دیدم / قدیریان: طلای جهانی را قطعا می گیرم +فیلم مسعود قدیریان قهرمان پرورش اندام گفت: نزدیک 18 سال است خواب امروز را می دیدم و نیت کردم طلای جهانی را به کل مردم ایران تقدیم کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، س مسعود قدیریان در مراسم بدرقه تیم ملی پرورش اندام و فیتنس ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان 2023 اسپانیا در خصوص برگزاری این مراسم گفت: این مراسم نسبت به گذشته خیلی متفاوت تر است و این یادبود از شهدا می تواند خیلی خوب باشد، به امید خدا با دست پر از مسابقات جهانی برگردیم.

قهرمان پرورش اندام در خصوص اعزام به اولین مسابقه جهانی، گفت: مقام اول، دوم و سوم آسیا را در کارنامه خود دارم اما اولین بار است که به مسابقات جهانی می روم.

  وی درباره پاداش مقام آوران و وعده حقوق ثابت به ورزشکاران قهرمان، اظهار کرد: ما تنها تیم ملی ای نسبت به سایر رشته ها هستیم که خودمان با هزینه شخصی تعصب خودمان را می کشیم، با هزینه شخصی پرچم داری کشور را می کنیم و نه قرارداد و اسپانسری داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 سال است خواب امروز را می دیدم / قدیریان: طلای جهانی را قطعا می گیرم +فیلم

18 سال است خواب امروز را می دیدم / قدیریان: طلای جهانی را قطعا می گیرم +فیلم