مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 20:152023-11-05حوادث

دستگیری سارقان حرفه ای پرایدسوار


سرنشینان خودروی پراید پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند و به هشدار مأموران بی توجهی کردند.

- سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 3 نفر از سارقان حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران اظهار کرد: دوازدهم آبان ماه، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، مأموران کلانتری 130 نازی آباد در محدوده خیابان شیرازی در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی پراید با 3 سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

  وی افزود: بررسی های اولیه مأموران نشان می داد، خودروی پراید چندی قبل به سرقت رفته و سرنشینان آن سارقان حرفه ای خودرو هستند که همین سرنخ کافی بود تا دستور ایست وسیله نقلیه مذکور صادر شود.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: سرنشینان خودروی پراید پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شدند و با حرکات مارپیچ به خودروی های عبوری شهروندان آسیب وارد کردند و به هشدار مأموران بی توجهی کردند.

  این مقام انتظامی تصریح کرد: مأموران در نخستین گام با ایجاد طرح مهار و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح وسیله نقلیه مذک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان حرفه ای پرایدسوار

دستگیری سارقان حرفه ای پرایدسوار