مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-28فرهنگي

چرا «آخرالزمان» برای ما جذاب است؟


این گزیده از کتاب کریس بیگلی «آخرالزمان بعدی: هنر و علم بقا» به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه فرهنگ عامه سناریوهای آخرالزمانی را به تصویر می کشد و چرا به نظر می رسد خیال پردازی های آخرالزمانی برای بسیاری از مردم به طور عجیبی جذابند.

- این گزیده از کتاب کریس بیگلی آخرالزمان بعدی: هنر و علم بقا به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه فرهنگ عامه سناریوهای آخرالزمانی را به تصویر می کشد و چرا به نظر می رسد خیال پردازی های آخرالزمانی برای بسیاری از مردم به طور عجیبی جذابند.

عصر ایران- کریس بیگلی، نویسنده و باستان شناس، در کتاب جدید خود آخرالزمان بعدی: هنر و علم بقا تصورات مدرن ما از آخرالزمان را با نمونه های تاریخی فروپاشی اجتماعی مقایسه کرده و استدلال می کند این دو کاملاً متفاوت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرادید، این گزیده از کتاب کریس بیگلی آخرالزمان بعدی: هنر و علم بقا به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه فرهنگ عامه سناریوهای آخرالزمانی را به تصویر می کشد و چرا به نظر می رسد خیال پردازی های آخرالزمانی برای بسیاری از مردم به طور عجیبی جذاب است.

 یکی از دلایلی که سناریوهای آخرالزمانی برای ما جذابند این است که فروپاشی به ما فرصت می دهد کارها را از نو انجام دهیم و تبدیل به قهرمانانی بشویم که در حال حاضر نمی توانیم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «آخرالزمان» برای ما جذاب است؟

چرا «آخرالزمان» برای ما جذاب است؟