مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-21سياسي

جبهه مقاومت چفیه افتخار بسیجی برگردن انداخته است


مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: جبهه مقاومت پرچم آزادی را بر افراشته و چفیه افتخار بسیجی و در صحنه بودن را بر گردن انداخته و در مقابل صهیونیست ها ایستاده اند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام طه توکلی پیش از ظهر امروز در اجتماع بسیجیان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فنی و حرفه ای سنندج اظهار داشت: به برکت جمهوری اسلامی چهل و چهار سال از اصالت و هویت حاکمیت دین می گذرد و راهی که امام خمینی (ره) ترسیم کرده است، در تمام مراحل این انقلاب پیروز و سربلند بوده است.

  مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان با بیان اینکه امروز تغییر در موازنه قدرت برگرفته از جهاد در راه حق و در راه خدا است، افزود: دشمن می خواهد سنگرهای اعتقادی را در فضای مجازی تخریب کند اما با انگیزه الهی و با بکارگیری همه توان و ابزار و به اعتبار همین حاکمیت هرگز میدان برای جولان دشمن خالی نخواهد ماند.

وی ادامه داد: دل های به خواب رفته بیدار شده و مجاهدین همیشه آماده و مهیا برای انجام ماموریت هستند.

توکلی گفت: رژیم صهیونسیتی ظرف 40 روز گذشته همه جا بمباران کرده و 6 هزار کودک را از بین برده اما با دیدن مقاومت مردم، نسبت به آینده و تقابل شرارت و شرافت امیدواریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت چفیه افتخار بسیجی برگردن انداخته است

جبهه مقاومت چفیه افتخار بسیجی برگردن انداخته است