مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-10بين الملل

تایید4 حمله علیه نیرو های آمریکایی ها در عراق و سوریه


معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، گفت: 56 نظامی آمریکایی در حملات به پایگاه های ما در سوریه و عراق مجروح و یا ضربه مغزی شده اند.

همچنین یک مقام آمریکایی که نخواست نامش فاش شود نیز در گفتگو با رویترز، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سابرینا سینگ روز پنجشنبه در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی افزود: از 17 اکتبر (25 مهر) تا به امروز، 56 نظامی آمریکایی بر اثر حملات به پایگاه ها یا کاروان های نظامی ایالات متحده در سوریه و عراق مجروح و یا ضربه مغزی شده اند.

   معاون سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با بیان اینکه این جراحات ترکیبی از ضربه مغزی و جراحات جزیی است، گفت: در حال حاضر همه مجروحان تحت درمان قرار گرفته و به وظیفه خود بازگشته اند.

سینگ افزود: چنانچه حملات به نیرو های آمریکایی ادامه یابد، در اتخاذ تدابیر ضروری برای حفاظت از نیرو های خود تردید نخواهیم کرد.

همچنین دانا استرول معاون دستیار وزیر دفاع آمریکا در امور خاورمیانه نیز با اشاره به اینکه پایگاه ها، تاسیسات و نیرو های آمریکایی در عراق و سوریه طی سه هفته گذشته بیش از 40 بار هدف حمله قرار گرفته اند، گفت: ایالات متحده در دفاع از نیرو های خود در خاورمیانه تردید نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید4 حمله علیه نیرو های آمریکایی ها در عراق و سوریه

تایید4 حمله علیه نیرو های آمریکایی ها در عراق و سوریه